01 fevereiro, 2009

Que vc. alcance o momento.

Reach
Gloria Estefan


Some dreams live on in time forever
Alguns sonhos permanecem para sempre
those dreams, you want with all
aqueles sonhos que vc. quer com todo
your heart
seu coração


and I'll do whatever it takes
e eu farei o que for possível
follow through with the promise I made
para ir adiante com a promessa que fiz
put it all on the line
de pôr tudo em ordem
what I hoped for at last would be mine
o que eu esperei por muito tempo, será meu

if I could reach, higher
se eu puder chegar, mais alto
just for one moment touch the sky
apenas por um momento tocar o céu

from that one moment
apartir dessse momento único
in my life
na minha vida
I'm gonna be stronger
Eu serei mais forte
know that I've tried my
saiba que eu vou tentar
very best
dar o melhor de mim
I'd put my spirit to the test
colocarei meu espírito à prova
if I could reach
se eu puder alcançar

some days are meant to be
alguns dias são feitos para serem
remembered
lembrados
those days we rise above
esses dias em que nos elevamos
the stars
além das estrelas

so I'll go the distance
então eu irei longe
this time
agora
seeing more the higher I climb
vendo além da altura que eu subir
that the more I believe
quanto mais eu acreditar
all the more that this
tanto mais esse
dream will be mine
sonho será meu

if I could reach, higher
just for one moment touch
the sky
from that one moment in
my life
I'm gonna be stronger
know that I've tried my
very best
I'd put my spirit to the test
if I could reach

if I could reach, higher
just for one moment touch
the sky
from that one moment in
my life
I'm gonna be stronger
I'm gonna be so much stronger
yes I am
I put my spirit to the test

if I could reach, higher
if I could, if I could
if I could reach
reach, I'd reach, I'd reach
I'd reach, I'd reach so
much higher

be stronger

Sem comentários: